Наш калектыў<o:p></o:p>
<o:p> </o:p>
Адміністрацыя:
Іванцэвіч А.Л. – дырэктар ВПК,<o:p></o:p>
Машала М.М. – педагог-арганізатар
Станкевіч В.І. – сацыяльны педагог
Шафранскі І.І. - намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце
<o:p> </o:p>
Вучнеўскі калектыў: першая рознаўзроставая група– 12 чалавек<o:p></o:p>
другая рознаўзроставая група – 15 чалавек,<o:p></o:p>
1 клас – 8 вучняў,<o:p></o:p>
2 клас – 5 вучняў,<o:p></o:p>
3 клас – 7 вучняў,<o:p></o:p>
4 клас – 7 вучняў,<o:p></o:p>
5 клас – 9 вучняў,<o:p></o:p>
6 клас – 6 вучняў,<o:p></o:p>
7 клас – 11 вучняў,<o:p></o:p>
8 клас – 6 вучняў,<o:p></o:p>
9 клас – 8 вучняў,<o:p></o:p>
<o:p>10 клас </o:p>– 9 вучняў
<o:p> </o:p>
Дзейнічаюць: <o:p></o:p>
ВМА настаўнікаў пачатковых класаў і выхавацеляў ДУ<o:p></o:p>
ВМА класных кіраўнікоў<o:p></o:p>
ВМА настаўнікаў прыродазнаўча-матэматычнага цыкла<o:p></o:p>
ВМА настаўнікаў гуманітарнага цыкла <o:p></o:p>
<o:p> </o:p>
Піянерская дружына<o:p></o:p>
Савет старшакласнікаў<o:p></o:p>
Папячыцельскі савет<o:p></o:p>
Сацыяльна-псіхалагічная служба<o:p></o:p>
Створаны музей <o:p></o:p>
<o:p> </o:p>
<o:p> </o:p>
Школа, як і кожная дзяржава, мае сваю гісторыю. А гісторыя школы складаецца з працы педагагічнага і вучнёўскага калектываў. Гэтай працай кіруе дырэктар, ад прафесіяналізму якога залежыць многае.<o:p></o:p>
<o:p> </o:p>
Першым дырэктарам школы быў<o:p></o:p>
Міх Антон Мацвеевіч<o:p></o:p>
<o:p> </o:p>
У наступныя гады школу ўзначальвалі:<o:p></o:p>
Ларыёнава А.Н.<o:p></o:p>
Дзёмкін А.Р.<o:p></o:p>
Каралёў Г.Я.<o:p></o:p>
Вішнеўскі А.С.<o:p></o:p>
Каваленка В.А.<o:p></o:p>
Запрудская Ю.С.<o:p></o:p>
Няфёдава Н.А.<o:p></o:p>
Папкоў П.Я.<o:p></o:p>
Галаванава Н.П.<o:p></o:p>
Ёрш С.С.<o:p></o:p>
Сенюць К.М.<o:p></o:p>
<o:p> </o:p>
З 2011 года школу ўзначальвае Іванцэвіч А.Л.<o:p></o:p>
У пасляваенныя гады ў школе працавалі настаўнікі: <o:p></o:p>
Аўраменка М.П., Мельнікава Н.І., Супрун Р.І., <o:p></o:p>
Шастакоў В.І., Жызнеўская В.Ф., Камека Ф.М.,<o:p></o:p>
Гурло Г.А., Цыганкова Н.І., Савельева Т.Я., Прыстаўка В.Я.<o:p></o:p>
<o:p> </o:p>
Каваленка Віктар Антонавіч – былы дырэктар нашай школы – быў настаўнікам рускай мовы і літаратуры. Закончыў аспірантуру, выкладаў у БГУ, працаваў у АН БССР.<o:p></o:p>
<o:p> </o:p>
Сорак два гады адпрацавала ў школе Якубоўская Л.Ф.<o:p></o:p>
Больш за трыццаць гадоў аддалі выхаванню падрастаючага пакалення Ёрш Н.В., Аўлас Т.У., Пляўга Т.Ц., Магдалава Н.Л., Гарошка Л.Р.<o:p></o:p>
<o:p> </o:p>
Кузняцова Г.М. і Сямашка Г.І. узнагароджаны знакам “Выдатнік народнай асветы БССР”.
<o:p></o:p>«Памятные книжки Виленского учебного округа» даюць звесткі пра вясковыя школы – народныя вучылішчы.
Кямелішскае народнае вучылішча, заснаванае ў 1868 годзе размяшчалася ў доме валаснога праўлення. На ўтрыманне адводзілася 254 рублі са сродкаў воласці. Вучыўся 31 хлопчык.<o:p></o:p>
У 30-я гады ў вёсцы была сямігодка. Навучанне вялося на польскай мове. Вучні займаліся адразу ў некалькіх будынках. Асноўным быў будынак царскай школы, які знаходзіўся на месцы сучаснай канторы СВК “Кямелішкі”.<o:p></o:p>
Ранейшы будынак школы быў пабудаваны ў 1936 годзе.<o:p></o:p>
У 1953 годзе стала сярэдняй. Першы выпуск сярэдняй школы адбыўся ў 1955 годзе. Клас складаўся з 10 вучняў.<o:p></o:p>
Новы будынак школы быў здадзены ў эксплуатацыю ў 1981 годзе.<o:p></o:p>
У 2007-2008 навучальным годзе ў сувязі з будаўніцтвам аграгарадка школа набыла статус вучэбна-педагагічнага комплексу “Кямелішкаўскі яслі-дзіцячы сад-сярэдняя школа”.<o:p></o:p>
З 1999-2000 навучальнага года адкрыты клас, які працуе па амерыканскай тэхналогіі “Крок за крокам”. На базе гэтага класа быў адкрыты гімназічны клас з вывучэннем англійскай мовы на павышаным узроўні. З 2004-2005 года 5 клас атрымаў статус гімназічнага з вывучэннем беларускай мовы на павышаным узроўні. Англійскую мову на павышаным узроўні вывучалі вучні 2 класа, беларускую – 5, 6, 8, 9 класаў, працоўнае навучанне – 9 класа, матэматыку – 10 класа, фізічную культуру – 10 класа. Шмат увагі ў школе надавалася профільнаму навучанню. Вучні 11 класа паглыблена вывучалі беларускую мову і літаратуру.<o:p></o:p>
Намаганнямі вучняў і настаўнікаў у школе створаны ў 2000 годзе этнаграфічны куток, на базе якога працуе гурток “Спадчына”. Вучні займаюцца пошукавай і даследчай дзейнасцю.<o:p></o:p>
З красавіка 2006 года школа-партнёр міжнароднага эксперыментальнага праекта “Новыя інфармацыйныя тэхналогіі ў краязнаўстве”, удзельнікамі якога з’яўляюцца: школа “Жарос” г.Вільнюса, Зілупская сярэдняя школа Латвійскай Рэспублікі і Магунская сярэдняя школа з польскай мовай навучання Літоўскай Рэспублікі. Вынікам работы стала стварэнне інфармацыйных буклетаў па сабранаму матэрыялу, Інтэрнет-старонкі, электроннай базы дадзеных гістарычных дакументаў.<o:p></o:p>
Асаблівая ўвага надаецца эстэтычнаму выхаванню. На працягу 8 гадоў школа з’яўляецца пераможцай раённага агляду мастацкай самадзейнасці.<o:p></o:p>
Школа-прызёр спартыўных спаборніцтваў, гульні “Зарніца”, розных конкурсаў сачыненняў і малюнкаў. За шматгадовы ўдзел у Рэспубліканскім конкурсе “Дзень Зямлі” школа была адзначана Падзячным пісьмом Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь. Вучні штогод становяцца прызёрамі інтэлектуальных конкурсаў “Жураўлік”, “Буслік”, “Кенгуру”, “Каласавічок”, “Інфамышка”, “Лінгвісцёнак”. Даследчая праца гурткоўцаў дазволіла заняць 2 месца ў Рэспубліканскім конкурсе гістарычных ведаў, 1 – у конкурсе “Мой касцёл і яго гісторыя”<o:p></o:p>
Калектыў працуе над інавацыйным праектам “Укараненне Інтэрнет-тэхналогій у краязнаўстве”<o:p></o:p>
<o:p> </o:p>
Дзейнасць калектыву накіравана на рэалізацыю наступнай мэты:<o:p></o:p>
Забеспячэнне атрымання агульнай сярэдняй адукацыі, якая адказвае сучасным умовам сацыяльна-эканмічнага развіцця Рэспублікі Беларусь.<o:p></o:p>
<o:p> </o:p>
Прыярытэтнымі накірункамі з’яўляюцца:<o:p></o:p>
1. Забеспячэнне высокага метадычнага ўзроўню правядзення ўсіх відаў заняткаў.<o:p></o:p>
2. Фарміраванне здаровага ладу жыцця.<o:p></o:p>
3. Павышэнне якасці правядзення вучэбных заняткаў на аснове ўкаранення новых тэхналогій.<o:p></o:p>
4. Змест адукацыі, які забяспечвае якасны яе ўзровень.<o:p></o:p>
5. Выкарыстанне інавацыйных тэхналогій, удзел у міжнародным праекце “Інтэррэг 3”.<o:p></o:p>
6. Развіццё сістэмы пераемнасці “дзіцячы сад – пачатковая школа – сярэдняя школа”.<o:p></o:p>